Obchodní podmínky internetového obchodu Princeznička.cz

 

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.princeznicka.cz. Provozovatel obchodu: Aneta Čiháková, U Vápenky 1291/2, 15300 Radotín.IČ 87091186.

Internetový obchod je zapsán v registru živnostenského úřadu magistrátu města Praha pod č.j. ŽO/19025/2008/ZOL.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále jen provozovatel) a kupujícího, který vystupuje ve vztahu s prodávajícím jako kupující spotřebitel (dále jen zákazník). Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy upravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). vše ve znění novel. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

 

2. Základní postup nákupu

Poté, co si vyberete zboží na našich stránkách , vložte požadované množství do košíku, vyplňte všechny povinné údaje a do poznámky uveďte specifikace k vybranému zboží. Odešlete objednávku. Veškeré odeslané objednávky jsou považovány za závazné. Své objednávky můžete stornovat maximálně do 2 hodin. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami. Každá objednávka je potvrzena formou emailové zprávy zaslané na adresu uvedenou zákazníkem. Doručením tohoto emailu dochází k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a zákazníkem.

 

3. Způsob platby za zboží

V současné chvíli akceptujeme následující způsoby placení zboží:

 

a) Úhradu předem bankovním převodem na účet 670100-2210489536/6210 ,
kdy zboží odesíláme po připsání konečné částky na náš účet. Objednávky, které nebudou do 14 dnů uhrazené, budou automaticky stornovány. Poté je nutné učinit novou objednávku.


b) Platbu dobírkou přes Českou poštu .

 

c) osobní převzetí na adrese : Vrážská 1165/2, 15300, Praha 16 - Radotín

 Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

4. Způsoby dodání

Zboží odesíláme v ČR jako standartní balík Českou poštou .

Doručení bývá obvykle do druhého dne ode dne odeslání, výjimku tvoří překážky na straně přepravce, např. dopravní nehoda, nepříznivé počasí nebo přetížení v období vánoc apod.
Balík, který se poště nepodařilo doručit, si můžete vyzvednout na své poště.

 

5. Ceny poštovného a balného:

Zboží odesíláme:

Doporučeně: 45 Kč

Obyčejné psaní: 30 Kč

Dobírkou:  90 Kč

Osobní vyzvednutí: 0 Kč

6. Zrušení objednávky prodávajícím

Zrušení objednávky nebo její části je možné pouze ve výjimečných případech:
a) Zboží je již vyprodané a nelze ho objednat, neboť dodavatel či výrobce ho nemá dlouhodobě k dispozici.
b) Neproběhla platba za zboží.
V obou případech se prodávající domluví se zákazníkem na dalším postupu, aby se dosáhlo maximální spokojenosti zákazníka.

 

7. Cena zboží

Ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží a jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo měnit uvedené ceny v případě změny kurzu, výrazné inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

 

8. Dodací lhůty

Zásilky obvykle odesíláme do 1 až 2 dnů. V případě, že požadované zboží je dlouhodobě nedostupné, neprodleně zákazníka informujeme, aby na zakázku nemusel čekat déle, než je nutné. V tom případě postupujeme podle pokynů zákazníka po předchozí domluvě. Vždy se snažíme vycházet zákazníkům maximálně vstříc. V případě, že zboží již nelze objednat u dodavatele, budete informováni.

 

9. Převzetí objednávky

V případě dopravy Českou poštou je kupující povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky, a to ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijímá reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná již při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

 

10. Záruka, vrácení zboží a reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím e-shopu, se řídí a je v souladu s platnou legislativou.

Reklamované zboží lze zaslat na adresu sídla firmy, které je uvedeno v kontaktech. Uvítáme zabalení v původním obalu, není to však nutné. V případě uznání oprávněnosti reklamace bude podle přání zákazníka zboží vyměněno kus za kus nebo vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného. Reklamace zasílejte na fakturační adresu spolu s průvodním dopisem (proč zboží reklamujete, zpáteční adresa, číslo účtu). Zásilky dobírkou nebudou vyzvednuty.

Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Zpravidla se snažíme (pokud je to technicky možné) vyřizovat reklamace rychleji.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů.
Zboží může zákazník vrátit na vlastní náklady bez udání důvodu do 14 dnů s nárokem na vrácení peněz. Zboží musí být zabalené v originálním balení včetně veškerého příslušenství a dokumentace, nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky používání. Po doručení zboží bude zákazníkovi vrácena částka na účet. Na Vaše přání Vám nevyhovující zboží vyměníme. Tato služba je ZDARMA.

 

11. XYZ. BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ A OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel e-shopu jako správce osobních údajů (dále jen „Správce“) tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), informuje své zákazníky (dále jednotlivě jen „Subjekt údajů“) o tom, že:

1. Osobní údaje Subjektu údajů, které budou Správci odevzdány při odeslání objednávky, budou zpracovány za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování případných nároků Subjektu údajů z vadného plnění. Právním základem pro zpracování osobních údajů Subjektu údajů je tedy plnění kupní smlouvy založené objednávkou Subjektu údajů a současně také plnění zákonných povinností Správce dle právních předpisů upravujících práva a povinnosti v souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví.

2. Důvodem poskytnutí osobních údajů Subjektu údajů Správci je identifikace smluvních stran nezbytná pro uzavření a plnění kupní smlouvy, což by bez poskytnutí těchto údajů nebylo možné.

3. Osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány po dobu, po kterou je Správce povinen tyto údaje uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5 let dle zákona o účetnictví nebo po dobu 10 let dle zákona o DPH.

4. Při zpracování osobních údajů Subjektu údajů nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování.

5. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného vyřízení objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému Subjektem údajů, a dále osobám, které Správci poskytují právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.

6. Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.